Ödüllü Hunter 33, baş döndürücü yeni bir yelkenli yatıdır. Hunter’ın imzası olan cam hattı bu yata son Hunter’larda bulunan şık hissini veriyor ancak geliştirmeler sadece bununla kalmıyor. Gövde tasarımı iyileştirilerek, daha geniş bir kemere, daha büyük bir arka kısım ve bununla beraber daha derin pruva oyuğu ile donatıldı. Bu gövde tasarımının sonucu olarak daha dinamik bir su hattına sahip olduğundan daha fazla hız elde edilebilir. Güverte, içeri daha fazla ışık alan büyük yan camlarla şık, modern bir profil sergiliyor. Güverte kapakları gömülü olduğu için, yeni profile daha da güzel bir görünüm katıyor. Kokpiti uzatmak yeni Hunter 33’e öncülünden daha büyük bir kokpit sağlıyor. Hunter 33’ün kokpiti ayrıca tekne limandayken ya da durduğunda kapatabilen yüzme platformuyla uzun olan kokpit daha da uzatılabiliyor.
Kokpitin uzatılması, daha fazla kafa boşluğuna sahip olan daha büyük ana ara kamara imkânı sağlıyor. Genele bakıldığında, iç kısım daha zengin bir his ve görünüş ile geliştirildi. Geliştirmeler iç mekânın tabanında, Hunter 33’ün iç mekânının gerçek güzelliğini tamamlayan ahşap parkelerle başladı. Corian gemi mutfağındaki set üstüler paslanmaz çelik yalpalıklarla geldiğinden hem eşyaların set üstünden düşmesini engeller hem de aşağıya inerken tutunmak için güzel bir imkân sağlar. İç kısımda kullanılan ahşap hem bölme duvarları hem de kamara kapıları için kullanıldı ve 90 derece çevrildi, böylece ağaç damarları dikey yerine yatay olarak devam ediyor. Bu sadece iç mekânın modern dokunuşuna eklemekle kalmıyor, ayrıca daha büyük bir iç mekân alanı izlenimi veriyor.
Salonda birçok akılcı geliştirmeler bulunmakta. Sancak kısmında, rahat kanepe kolaylıkla orta masa haline gelen bir merkez bölüme sahiptir. Bu sistemin güzelliği kendindeki dayanıklı tasarım ve hiçbir hareketli parka yıpranmıyor. İskele tarafında, şık yemek odası Hunter’ın eşsiz Easy Lift sistemi ile dikkat çekiyor. Birkaç hareketin ardından, yemek odasındaki masa iki kişilik çekyatın alt kısmını oluşturuyor. Üst kısımda, tavana yakın kısımda, Hunter üstünde çok düşünülmüş düzgün, yalpalıkla korunan kamara üstleri ile daha fazla depolama alanı sağlıyor.
Özellikler :
Length Overall 33’6″ 10.21
m
Hull Length 33’1″ 10.08 m
Waterline Length 29’5″ 8.97 m
Beam 11’6″ 3.51 m
Draft – Shoal 4’6″ 1.37 m
Draft – Deep 5’6″ 1.67 m
Displacement – Shoal 12,400
lb 5,624 kg
Ballast – Shoal 3,579 lb 1,623 kg
Ballast – Deep 3,459 lb 1,569 kg
Mast Height – Standard 46’7″ 14.20 m
Mast Height – Furling 51’11” 15.80 m
Sail Area – Actual (Standard) 625 sqft 58.1 sq m
Sail Area – Actual (Furling) 542 sqft 50.4 sq m
I 37’5″ 11.41 m
J 10’10” 3.30 m
P – Standard 36’5″ 11.10 m
P – Furling 41’0″ 12.51 m
E – Standard 13’10” 4.22 m
E – Furling 14’7″ 4.45 m
Headroom 6’4″ 1.93 m
Fuel Capacity 25 gal 95 L
Water Capacity 50 gal 189 L
Holding Tank Capacity 15 gal 57 L
Water Heater 5 gal 19 L
Inboard Engine – Standard 21 HP 15.3 kW
Inboard Engine – Optional 29 HP 21.3 kW
CE Classification A/8